Benvinguts al meu blog

Espero que en aquest camí tots i totes poguéssim aprendre moltes coses plegats.

dimarts, 27 de març del 2012

COMENCEM LES PRÀCTIQUES

Tot just aquesta setmana he començat les meves pràctiques a l'institut.

L'acollida ha estat molt positiva: per una part la directora m'ha atès molt atentament al seu despatx, i també m'ha ensenyat el Centre. Després el meu tutor ja m'ha mostrat l'aula d'orientació, i les cinc tutories de tercer on s'imparteix l' àrea d'orientació acadèmica – professional.

De forma més calmada ens hem posat a veure com distribuiríem el meu horari al Centre.

Hem vist que el meu tutor dedica deu hores setmanals a la vessant d'orientació a l'Institut: quatre hores a l'assignatura esmentada i sis hores a reunions encaminades a l'orientació (tutoria a l'alumnat, dues reunions de cicle, reunió d'equip docent, una reunió de CAD, una reunió d'orientació i una de CAPS).

Per tant jo dedicaré les mateixes hores setmanals a fer les meves pràctiques, més dues de més que farem els divendres (sense alumnat) per a preparar la intervenció i el dia a dia. Aquestes queden distribuïdes de la següent manera: dilluns (dues hores), dimarts (tres hores), dimecres (dues hores),  dijous (tres hores), i divendres (dues hores).

Amb el meu horari coordinat amb el del meu tutor, ja ho tinc tot apunt per a la meva aventura dins el món de l'orientació a secundària. Som-hi!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada