Benvinguts al meu blog

Espero que en aquest camí tots i totes poguéssim aprendre moltes coses plegats.

dilluns, 30 d’abril del 2012

Valoracions de la segona fase, i enllaçem amb la tercera!

Dades prèvies:
Valoracions de la segona fase del pla de treball, i continuació del procès cap a la tercera fase!


La segona fase ha estat molt i molt intensa. He assolit tots els objectius que m'havia plantejat en el pla de treball amb alguna modificació que explicaré tot seguit. Em fixava concretar una intervenció a un alumne de tercer C i fer-li un seguiment en tota l'assignatura d'orientació acadèmica i professional. Amb el tutor hem cregut convenient no concretar cap alumne, i fer una mica el seguiment i la intervenció de forma global.
Així doncs, en aquesta fase m'he ubicat al Centre, he vist la línia de treball, estic assistint a diferents reunions fent alguna aportació, vaig a les sessions d'orientació acadèmica i professional (fent el seguiment del procés a l'alumnat,i ajudant-los) i participo de les sessions de tutoria on actualment estem tractant el bulling (desenvoluparé aquest punt més endavant).
Per tant, el meu procès d'aprenentatge de les segones pràctiques va rodat. Estic aprenent molts aspectes que fins ara m'eren força desconeguts. I segueixo pensant que aquesta branca de la psicopedagogia (l'orientació) m'interessa molt.

Propostes de millora:
Cal que segueixi assistint a les classes de tutoria per tal d'entendre millor la problemàtica que ha sorgit darrerament amb el tema del bulling a un petit grup d'alumnat. En cas necessari agafar les hores sense alumnat ni professionals que tinc els divendres per tal de parlar de forma individualitzada amb els implicats (ho estem valorant amb el meu tutor).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada